Military Significant Others and Spouse Support - MilitarySOS.com
Results 1 to 7 of 7

Thread: you made WHAT with Orange soda!?

  1. xkrazybaby67x's Avatar
    xkrazybaby67x is offline
    MJM
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    20,537
    #1

    you made WHAT with Orange soda!?

    Advertisements
    yep, pulled pork sandwiches.

    ingredients:
    1 boneless, skinless pork shoulder roast
    1 2 liter bottle of orange soda (amount used depends on size of crock pot)
    1 bottle of bbq sauce (i use the sweet kind with brown sugar in it)
    onion buns (hamburger buns, but onion buns are the best)

    get a roast with as little fat as possible.

    put raw roast in crockpot and cover completely with orange soda until the roast is completely submerged in orange soda.

    cook on high for about 1/2 an hour and then on low approx 8 hours +/-.

    pull roast out and drain soda. using 2 forks, shred the pork. put back in the crockpot on low and add bbq sauce to taste.

    the flavor is so good by itself i don't add seasonings or anything, but you can add salt and pepper if you desire.

    put a glob of it on a bun and you're good to go.

    SOOOOOO EASY and SOOOOO GOOD

    I'm new to cooking, still learning, I made this last night for my parents and DB and they all loved it yay me. lol.
  2. MilitarySOS Jewel
    DakotaCowgirl's Avatar
    DakotaCowgirl is offline
    MilitarySOS Jewel
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Home is where our feet land
    Posts
    12,453
    #2
    that sounds good
    "Obstinacy is a fault of temperament. Stubbornness and Intolerance of contradiction result from a special kind of Egotism, which elevates above everything else the pleasure of its own autonomous intellect, to which others must bow.: Carl von Clausewitz
  3. Loving Life!
    Ellen's Avatar
    Ellen is offline
    Loving Life!
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Veteran
    Posts
    22,031
    Blog Entries
    4
    #3
    Quick and easy...I may have to try this! We love pulled pork sandwiches!

    My little Loves!
  4. xkrazybaby67x's Avatar
    xkrazybaby67x is offline
    MJM
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    20,537
    #4
    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Quick and easy...I may have to try this! We love pulled pork sandwiches!
    SUPER easy! let me know how you like it if you decide to try it
  5. xkrazybaby67x's Avatar
    xkrazybaby67x is offline
    MJM
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    20,537
    #5
    oh and i toasted the buns in the oven on "broil"
  6. Account Closed
    MindyandTy's Avatar
    MindyandTy is offline
    Account Closed
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Camp Pendleton, CA
    Posts
    2,745
    #6
    yummmmmmmmmmmm!!! I will have to try this!
  7. xkrazybaby67x's Avatar
    xkrazybaby67x is offline
    MJM
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    20,537
    #7
    Quote Originally Posted by MindyandTy View Post
    yummmmmmmmmmmm!!! I will have to try this!
    mindy! lol. tell me if you like it! i should have taken pics! i can take pics of left overs. lol.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •