Military Significant Others and Spouse Support - MilitarySOS.com
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: not sure how to react

  1. Senior Member
    BellaFarfalla's Avatar
    BellaFarfalla is offline
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    2,301
    #1

    Shocked not sure how to react

    Advertisements
    Lady at work: "Oh my god I love your glasses!"
    me: Oh thank you
    Her: yeah they're fantastic!
    me: yeah I like them
    Her: I like your body too
    me:
    her: so where did you say you got your glasses?

    It was SOOOOO AWKWARD for me!!! I just wasn't sure how to react to that comment, then she goes on about my glasses like nothing had happened! hahaha Its really funny now, but I'm sure I was the color of this dude but in a more this type of way haha
    A second chance at happiy ever after
  2. MissOptimistic
    MissOptimistic's Avatar
    MissOptimistic is offline
    MissOptimistic
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Somewherez.
    Posts
    19,620
    Blog Entries
    2
    #2
    HAHA! Awwwwkwaaaard...
  3. Senior Member
    meg_alane's Avatar
    meg_alane is offline
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    McGuire AFB
    Posts
    3,394
    #3


  4. Senior Member
    BellaFarfalla's Avatar
    BellaFarfalla is offline
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    2,301
    #4
    It was so crazy! hahah
    A second chance at happiy ever after
  5. Senior Member
    Enthused Meerkat's Avatar
    Enthused Meerkat is offline
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Bowie, MD
    Posts
    13,250
    #5
    HAHA!

    I had a lady tell me she liked my boobs and didn't believe they were real...wanted to touch them for confirmation...eff no!
  6. Senior Member
    imisshim's Avatar
    imisshim is offline
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    351
    #6
    Wow random!! lol haha! You must have been lookin' good!
  7. Senior Member
    BellaFarfalla's Avatar
    BellaFarfalla is offline
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    2,301
    #7
    Quote Originally Posted by imisshim View Post
    Wow random!! lol haha! You must have been lookin' good!
    That's the funny thing! I'm wearing a sweat shirt that DB bought me and jeans, that's it, and I've gained weight... but hey, bravo i guess?
    A second chance at happiy ever after
  8. Steph
    sconk's Avatar
    sconk is offline
    Steph
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    US: MCAS Cherry Point
    Posts
    1,470
    Blog Entries
    1
    #8
    Oh boy...
  9. Senior Member
    sarah dee's Avatar
    sarah dee is offline
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    15,605
    #9


    Don't you love people who just make everything outrageously awkward? They always brighten my days!

    My blog: Life, Love, and Lesson Plans My Wedding Blog: Operation: Becoming Mrs. B

    I *Kayla*! She's the best wifey and friend in the world
  10. Senior Member
    BellaFarfalla's Avatar
    BellaFarfalla is offline
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    2,301
    #10
    Quote Originally Posted by sarah_dee View Post


    Don't you love people who just make everything outrageously awkward? They always brighten my days!
    A second chance at happiy ever after
Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •